Στις 15 Ιανουαρίου η επόμενη συνέλευση του Συντονιστικού κατά των Διοδίων
Για τεράστια επιτυχία της σημερινής κινητοποίησης σε όλη την Ελλάδα κάνει λόγο σε απολογιστική ανακοίνωσή του το Πανελλαδικό Συντονιστικό Αγώνα Κατά των Διοδίων.
Το Συντονιστικό «θέλει να ευχαριστήσει τις κοινοπραξίες των πρώην εθνικών οδών και την κυβέρνηση που με τις απειλές, τα ψεύδη και τις προκλήσεις τους κατάφεραν να εξοργίσουν χιλιάδες συμπολίτες μας που σήμερα πλημμύρισαν τους σταθμούς διοδίων σε όλη τη χώρα».
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση για περισσότερες από δύο ώρες οδηγοί πέρασαν χωρίς να καταβάλουν αντίτιμο στα διόδια Μαλγάρων, Λεπτοκαρυάς, Μακρυχωρίου, Πυργετού, Μοσχοχωρίου, Πελασγίας, Μώλου, Τραγάνας, Αφιδνών, Ρίου, Νεστάνης, Ασέας, Σπαθοβουνίου και στην Αττική οδό.
Στα Γιάννενα οι κάτοικοι συγκεντρώθηκαν στον υπό κατασκευή σταθμό Δροσοχωρίου που χωρίζει το Δήμο Ιωαννιτών στη μέση και μοίραζαν ενημερωτικό κείμενο στους οδηγούς που περνούσαν.
«Σήμερα δώσαμε το μήνυμα ότι δεν ανεχόμαστε να ζούμε πια σαν όμηροι των μεγάλων συμφερόντων και ότι μπορούμε να αντισταθούμε» καταλήγει στην ανακοίνωση του το Συντονιστικό το οποίο ανανεώνει το ραντεβού για την επόμενη συνέλευση στις 15 Ιανουαρίου στη Λαμία.ΠΗΓΗ:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=236312&cid=4
Το Συντονιστικό «θέλει να ευχαριστήσει τις κοινοπραξίες των πρώην εθνικών οδών και την κυβέρνηση που με τις απειλές, τα ψεύδη και τις προκλήσεις τους κατάφεραν να εξοργίσουν χιλιάδες συμπολίτες μας που σήμερα πλημμύρισαν τους σταθμούς διοδίων σε όλη τη χώρα».
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση για περισσότερες από δύο ώρες οδηγοί πέρασαν χωρίς να καταβάλουν αντίτιμο στα διόδια Μαλγάρων, Λεπτοκαρυάς, Μακρυχωρίου, Πυργετού, Μοσχοχωρίου, Πελασγίας, Μώλου, Τραγάνας, Αφιδνών, Ρίου, Νεστάνης, Ασέας, Σπαθοβουνίου και στην Αττική οδό.
Στα Γιάννενα οι κάτοικοι συγκεντρώθηκαν στον υπό κατασκευή σταθμό Δροσοχωρίου που χωρίζει το Δήμο Ιωαννιτών στη μέση και μοίραζαν ενημερωτικό κείμενο στους οδηγούς που περνούσαν.
«Σήμερα δώσαμε το μήνυμα ότι δεν ανεχόμαστε να ζούμε πια σαν όμηροι των μεγάλων συμφερόντων και ότι μπορούμε να αντισταθούμε» καταλήγει στην ανακοίνωση του το Συντονιστικό το οποίο ανανεώνει το ραντεβού για την επόμενη συνέλευση στις 15 Ιανουαρίου στη Λαμία.ΠΗΓΗ:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=236312&cid=4
Πέμπτη, 6 Ιανουαρίου 2011
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ
Κορυφώνεται το κοινωνικό κίνημα μη καταβολής διοδίων με τις κινητοποιήσεις στις Εθνικές Οδούς όλης της χώρας, την Κυριακή, όπου, ήδη, δεκάδες χιλιάδες οδηγοί σηκώνουν χωρίς ενδοιασμούς τις μπάρες και περνούν χωρίς να πληρώσουν τα τέλη. Τα οικονομικά επιτελεία των εταιρειών που εκμεταλλεύονται το εθνικό οδικό δίκτυο διακατέχονται από πανικό, βλέποντας τα έσοδά τους να μειώνονται δραματικά, ιδιαίτερα μετά τη γνωμοδότηση του προέδρου της Αρχής για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων, που δεν επιτρέπει να χρησιμοποιούνται φωτογραφίες με τους αριθμούς των οχημάτων των οποίων οι οδηγοί δεν πληρώνουν διόδια.
Βέβαια η ίδια Αρχή με έγγραφό της δίνει άδεια στο υπουργείο να διαβιβάζει τα στοιχεία των οδηγών που δεν πληρώνουν διόδια, χωρίς, όμως, σε αυτά να περιλαμβάνει τη χρήση φωτογραφίας, η οποία είναι απαραίτητη για την τεκμηρίωση της παρανομίας και την επιβολής προστίμου.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, το μεγαλύτερο ποσοστό άρνησης καταγράφεται στην εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης: από Μαλιακό έως Κλειδί φθάνοντας το 15% των οχημάτων, και από Μεταμόρφωση έως Σκάρφεια στο 6-7%. Πολύ μικρά -περίπου 1%- είναι τα αντίστοιχα ποσοστά στους δύο άξονες της Πελοποννήσου Ελευσίνας - Πατρών και Κορίνθου – Μεγαλόπολης.
Ωστόσο, στελέχη του κινήματος «Stop στα διόδια» δίνουν διαφορετικά στοιχεία μιλώντας για ποσοστά οδηγών που ξεπερνούν το 20% και τονίζουν ότι η οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (1992/62) είναι σαφής: τα διόδια επιβάλλονται μόνο σε όσους αυτοκινητόδρομους πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας και φωτισμού.
Ως αυτοκινητόδρομος, δε, ορίζεται αυτός που διαθέτει για τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας διακεκριμένα οδοστρώματα, που χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα είτε κατ' εξαίρεση με άλλα μέσα. Επίσης, αυτός που δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς, όπως αναφέρεται και στην ιστοσελίδα του κινήματος http://www.oxidiodia.gr/
«Αυτά τα χαρακτηριστικά δεν τα έχουν οι περισσότερες εθνικές οδοί, αφού συχνά μοιάζουν με εργοτάξια γιατί οι εργασίες κατασκευής δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί», αναφέρει ο Β. Παπαδόπουλος μέλος του Πανελλαδικού Συντονιστικού Ενάντια στα Διόδια, ο οποίος τονίζει ότι οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν ακόμη και αν ασκηθούν διώξεις γιατί οι συμβάσεις των εταιρειών είναι νομικά έωλες και παράνομες και διευκρινίζει ότι η γνωμοδότηση του προέδρου της Αρχής για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων δεν επιτρέπει να χρησιμοποιούνται φωτογραφίες των οδηγών που διέρχονται χωρίς να πληρώσουν διόδια.
ΠΗΓΗ και ολόκληρο το άρθρο εδώ :
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.